8 Şubat 2016 Pazartesi

Bir Kurban Bağışı Bedeli 2

Parçalanarak öldürüldükleri yerlerde dağıtıyorlardı kurban etini. Sene boyu belki evine et girmeyenler var dediler ihmal etmediler.
Sonra bir umut sığındıkları ev mezarları oldu.
''Apartman merdivenlerinde bir kadınla karşılaştık , kadın gidin apartmanımdan kapımı kıracaklar sizin yüzünüzden dedi izah ettik bizim ışidle alakamız yok dedik kapınızı yine taktırırız bizi öldürecek bunlar dedik'' diyor sağ kurtulan genç....
Sonra işte sığındıkları dairede başlarına gelenler malum.....
Kendisine yapılan işkenceleri anlatıyor.
''Dört arkadaşımın şehit edildiğini duyduğum seslerden anladım. Sonra biri beni işaret etti geldiler kapımı açtıklarında ellerinde kanlı çekici gördüm.Çekiçle satırla saldırdılar. Sonra bana çelme takıp düşürdüler bıçaklar sokuyorlardı çekiçle vuruyorlardı. Biri bana ulaşamadığından sopanın ucuna bağladığı bıçakla uzaktan vuruyordu.... 


 Diyor ki; kurtulduğumda, beni bulduklarında nasıl ki suya batırılmış süngeri sıkarsınız her yanından su çıkar öyleydim amcam bana dokunup kaldıramadı her yanımdan kan çıkıyordu ceketi sedye gibi yapıp araca koydular ... 


 Diyor ki, bayılmışım kara ciğerime soktukları bir şeyle kendime geldim. Beni de atacaklardı camdan son anda farkettim bir boşluk bulup kaçtım ellerinden merdivenler boştu şaşırdım zemine yaklaştıkça yanık kokuları gelmeye başladı. Hepsi kapının önünde toplanmıştı..


Bir etlerini koparıp yemedikleri kalmış! Ve şuan hiç bir bedel ödemeden hayatlarına devam mı ediyorlar? O mahalle, o zılgıt çeken kadınlar, o evinin balkonundan camından kaynar sular akıtanlar... hepsi hala hukuken insan sayılıyor mu ?

Hiç yorum yok: